Makarnaasigi Alpaselm Biz 8+6’yız 5 haftadan beri mükemmel kabızlık çekiyordum taa ki bugün 4 tane kuru kayısı yiyene kadar 😂Neden önceden yemedim diye düşünüyorum 🤭
2206minik @Alpaselm 5+4 deyim inanılmaz var kabızlık daha ne kadar sürcek bilmiyorum şurda beklim bende bakalım herkes de var mı
Alpaselm 2206minik benim 3 üncü hamileliyim daha önce hiç olmadı ne kabızlık bide ayriyetten mide bulantısı sürekli ama istifra yok malesef
Makarnaasigi Alpaselm 2 3 saate düzeliyorsun.Tam ishal yapmıyor normale çeviriyor huzura kavuşuyorsun😂
Omerr_ Alpaselm kayisiyi suda islatin akşamdan. Sabah kalkib hem gendisini yiyin hem de suyunu için. Burda okumuşdum. İnşaALLAH faydasini görursunuz
ozlmm123 Alpaselm 1 bardak suyun içine atin yada komposto yapın kesinlikle faydası çok ben logusalikta da çok faydasını gordum
Zln2152 KIZLAR DÜN TAM OLARAK 6 HAFTALIK OLDUK KAHVERENGİ LEKEM GELİNCE APAR TOPAR HASTANEYE GİTTİM VE MUAYENE OLDUM DOKTORUM KESE VAR BEBEK HENÜZ GÖRÜNMEDİ YOK DEDİ GEÇ DÖLLENME DE OLABİLİR BOŞ KESE DE OLABİLİR DEDİ AMA BÜYÜK İHTİMALLE BOŞ KESE DEDİ HAFTAYA DA BÖYLE OLURSA KÜRTAJA ALACAĞIZ DEDİ BENİM GİBİ AYNI DURUMU YAŞAYAN VAR MI VEYA SONRADAN BEBEĞİ GÖRENLER😔
Zln2152 ozlmm123 beklerim tabi kuzum ama doktor öyle deyince çok korktum gerçekten boş kese mi diye 😔 pek hamilelik belirtim de yol baş dönmesi ve kasık ağrısı dışında. İnan hiç bir şey anlamadım be yapacağımı şaşırdım inşallah yavrumun minik bedenini kalbini görür duyarım. 😔
2206minik @Zln2152 ayyyy çok üzüldüm kuzum ama zamanı var haftaya görünür bence bebek daha erken peki neden kanama olduğu hakkında bilgi vermedi mi iyi düşün iyi olsun inanıyorum ben güzel şeyler duyacaksın
Zln2152 2206minik inşallah güzelim inşallah iyi şeyler duyarım balım. Kanama hakkımda birşey demedi yerleşme diyor ama bebek ortada yok birşey anlamadım. En son tahlil aldılar kan uyuşmazlığından oluyor dediler kan uyuşmazlığı iğnesi vurdular. 10 kasımda randevum var 7 haftalık olacağım ama nasıl korkuyorum bi bilsen biraz daha geç mi gitsem diyorum ama sabredemem o kadar
Felicity Hazımsızlık, mide bulantısı, şişkinlik beni de çok zorluyor. Azıcık da yesem dünyaları yemiş gibi şişiyorum.
Fgbebek-1 Evet bende var bende sabahları 2 tane kuru incir giyiyorum daha iyi oluyor Bugün 7+1 kalp atışı duyduk çok şükür 🤲🏻🥰😘