Sinemm12 Anneler 24 haftalık gebeyim bugün detaylı ultrason da 1 hafta geriden geldiği soylenildi acıkcasi çok endişeliyim 2li test yaptıramamistim onun yerine 3 lu test yaptırdım sorun çıkmadı. Ama çok korkuyorum lütfen bilgili tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi.
DenizCeylin Sinemm12 canım benimde karın çevresi 1 hafta geride. Ama doktorum +2-2 haftayı normal buluyoruz endişe etmeyin dedi.
DenizCeylin Sinemm12 ama bebeğe kilo aldıran şeyleri tüket muz, kaşar, yumurta, ceviz, çiğ fındık, çiğ badem, havuç, yoğurt
Kiwi12 Sinemm12 bn bu sefer 2li 3 lu test yaptırmadım detaylı şart dedi doktor ama onuda yaptırmak istemiyorum gereksiz gerginlik yapiyrlar ilk çocuğumda amniyotik. Bant var eksik doğabilir elini ayağını çıkarsa o açıklıktan dediler. Dogurana kadar ağladım hergun kuran okudum sonuç sağlıkla doğdu ama.hamileligim zehir oldu
Kelebekk-0307 Sinemm12 1 hafta geriden gelmesi gelişim geriliği olmuyor ki. 2 hatta 3 haftaya kadar geride ya da ileride olması normal kabul ediliyor cihazlarda ölçüm hatası vs oluyor çünkü herhangi ciddi bir sorun yoktur
Sinemm12 DenizCeylin bana da korkulacak bişey olmadığını beslenmeme dikkat etmem gerektiğini söyledi doktor ama gönlüm rahat değil. Size de çok teşekkür ederim saolun
Gurbetto DenizCeylin bende öyle dedi dr ama ben 36 35 gözüktüm sanırım şimdi kntrl altında olmam gerek her hafta gelişmese doğurtucakmış gecen hafta sadece 150 gr aldım bakalım bu hafta kac oldu cuma gidecem
Sinemm12 Kiwi12 ilk gebeligim olduğundan daha fazla endişeliyim bende bilmiyorum ağlamaktan bende mahvoldum
Kiwi12 Sinemm12 Yok sakin olun doktorlar bişey söylese bile en kötüyü söylüyor galiba hazır olalım diye ama.mahvediyor buda bjzi. Yakın zamanda benle doğum yapan kuzen eşi var onada 2 hafta geride karın cevresi bacaklar geride dendi korkuttular baya oda hergun ağladı. Gelin sezeryanla alalım dediler erken doğdu sırf bu şekilde korkutuldugu için ve çocuk gayet sağlıklı bı sorunu yok sadece baba tarafina çektiği için yapısı oyle
Sinemm12 Kelebekk-0307 galiba ilk doktorun tepkisi etkiledi beni takip edilmeli felan denildi korktum içim paramparça oldu daha ultrason bitmeden başladım ağlamaya bişey olur diye
Kelebekk-0307 Sinemm12 içinizi ferah tutun düzenli beslenin toparlar merak etmeyin bebeğe kilo aldıran şeyleri ağırlıklı olarak tüketin
Sinemm12 Kelebekk-0307 öyle yapcam başka çare yok toparlar inşallah ben inanıyorum canım kızıma size de çok teşekkür ederim bı parca da olsa rahatladim
babykoclove Sinemm12 1 hafta geri gelmesi veya önden gitmesi bebek açısından önemli değil diye biliyorum sıkıntı yapmayın
Sinemm12 babykoclove valla umarım öyledir bende araştırıyorum internetten surekli evet birer nebze rahatlatıyor insani ama böyle annelerden birebir duyunca daha iyi oluyor teşekkür ederim
Mervemm Sinemm12 kızım 2 hafta hep önden giderdi 19 haftada 1 hafta geriledi bende Bi sorun mu vat dedim 2 hafta önden giden bebek yok dedi normal böyle olması 1 ileri bir geri 3 hafta sorun oluyor.
Sinemm12 Mervemm çok şükür bunları duymak o kadar iyi geliyor ki çok saolun normalse kötü bişey çıkmaz 2 hafta sonra tekrar kontrole gidecem bakalım ne olacak
Fatma2552 Ben 33 +6 suan 2 hafta gerilik var haftada iki gün araştırmadayım takipli gebeyim perinat bakıyo Her salı cuma gidiyorum iki hafta gerilik normal kabul ediliyo sadece zayıf doğuyormuş bebek sıkıntı yapma doktor bebek doğunca emzirirsin toparlar hiç bişey olmaz dedi
Sinemm12 Fatma2552 Rabbim yardimcimiz olsun umarım doğduğunda hicbi sıkıntısı olmadan doğar ara kapanmıyor mu sizin peki besinlerle
Fatma2552 Önemli olan bu gerilikte kan akımlarının iyi olması suyunun yeterli olması önemli yediğine içtiğine dikkat et bide hep sol tarafına uzan dinlenirken bile sol tarafına uzanarak dinlen
Snmhsn Benim ilk gebeligimde 2 hafta gerilik vardı plasentaya giden damarlardan birinde direnç oluşmuş doktor gelişimi durdu sezaryenle Alaçam dediğinin gecesi sancım tuttu normal doğum yaptım. 2490 gram doğdu . Doğum sırasında su yuttuğu için 1 hafta kuvozde kaldı demem o ki gerilik ilerlemedigi sürece sorun yok 2 hafta fakat üzerinde sorun oluyor diyor doktorlar bol bol dinlen kaşar muz pekmez ye arayı kapatirsiniz umarım canınızı sıkıp stres yapmayın 🙏
Sinemm12 Snmhsn evet tam benimki benimde sağ tarafimdaki damarda direnç görüldü ama daha 2 hafta sonra kontrolde beslenmesine göre degerlendiririz dediler. Çok teşekkürler insan rahatlıyor böyle böyle
DenizCeylin Gurbetto yok canım benimki öyle bişry demedi. Hatta benim erken doğum riskim vardı yeni düzeldik çok şğkğr riski atlattık. 34+3 üz. 2 hafta ileri 2 hafta geri olmasını normal kabul ediyoruz dedi. Doğum yapan arkadaşlarımla konuşmuştum. Bi tanesinin kızı 2 hadtadan fazla gerideymiş. Gör sen şimdi boyu kilosu yerinde çokta zeki bir kız. Yine bi arkadaşım daha 1 hafta gerideymiş kızı. Zayıf doğmuş o da ama emzirmeyle gayet kilolu. Şu an 6 yaşında kızı. Yaşıtlarına göre büyük bile gösteriyor diyebilirim😄😄Hiç stres yapma ama güzel beslen. Bende öyle yapıcam.
Aslhnklk Sinemm12 Korkma korkma bizimki de 2 hafta geriden geldi doktor minyon bir bebek dedi 2 hafta gerisi ikerisi sorun değil dedi plasenta besliyor ama yapı okarak minyon doğucak dedi aprin yazdı sol tarafına yat dedi uzun yürüyüşlere çıkma ayakta fazla kalma dedi yemene içmene dikkat et dedi ben bol bol laktozsuz proteinli süt içtim kuruyemişkeri çip tüjet az az sık sık ye 38 haftalıkken doktorum baktı en fazla 3200 doğar dedi 3190 doğdu beslenme iyiyse yapısaldır. Testlerle alakası yok benim gerilik 26. Haftadan sonra ortaya çıktı sonradan da olabilen bişey son haftada da olabilir en baştada
Sinemm12 Aslhnklk doktorun ilk sorduğu testler olunca internetten de baktım iyice biraz etkiledi ama diğer anneler de yazmış ileri dönemde yaşamışlar. Dediğiniz gibi bugün ilk isim gidip alışveriş yapıp çocuğuma iyi gelecek besinler tüketmek. Bizim aile de çok uzun boylu iri kişiler değil insanın kafası karışıyor ama geçecek inşallah. Çok teşekkür ediyorum size de gercekten