6cı tüp bebeğim.
15 yıldır özlem, ilk 2 dış gebeliğim oldu, sonra 1düşük iki düşük derken toplam 6 düşük geçirdim, bunlar hepsi doğal oldu. Sonra bikaç yıl klomen ilaç kullandım, 3 aşılama geçirdim olmadı, herşeyi bıraktım, kafamı toparlayayım dedim doğal hamile kaldım. 1,2,3 ay derken şükür 22 haftama geldim ve aniden acılmam oldu, bebeğim bacak aramdaydı acil serklaj oldum, suyum patladı enfeksiyon kaptım kaç hafta hastanede yattım sırt üstü ama sancılarım dayanılmaz hale gelince başka hastaneye nakil ettiler orada doğumum oldu ama enfeksiyon dan yaşamaz deyip kucağıma attılar, 45 dkk nefes aldı, çok halsizdi… sonra kendime gelemedim, atlatmam zor oldu ama şükür isyan etmedim. 2015te mezara koydum kızımı. 2016 dan itibaren ne doğal hamilelik oluştu nede tüp bebekler tuttu 5 tane denedim, bu son senede tüp ameliyatı oldum, tüpümdede enfeksiyon varmış sonra tüp bebek denedim elhamdüllilah tuttu.
15+4 olduk rabbim nasip ederse yine kızım olucak inşallah sağ salim hayırlı sağlıklı bi şekilde kucağıma alırım inşallah😊 ve dediğiniz gibi hastetini çekip bizim gibi zar zor tüp bebek yapanların gönlüne göre verdin rabbim🤲🏻 Dileyen bekleyen hak eden herkese inşallah.
Buda benim hikayem😊😍