Sdervisoglu bana da çatın dar dedi bir de leğen kemiğim gibi bir kemiğim uygun değilmiş, 3 kilo üzerini normal doğuramazsın demişti, 40+2 ye kadar bekledik sabahına sezeryan randevum vardı gece sancım geldi sabaha karşı aldılar sezeryanla, kalp atışları azalmıştı ona rağmen kanala girmemişti hala dar olunca o da bildi normal doğamayacağını demişti doktor ☺️ Hayırlısı olsun canım