Krdln2911 yok öyle bisey canım dogum yapali 16 gun oldu spinal sezeryenle dogum yaptim sadece kanamayi kontrol etmek icin karnina bastiriyolar ama öyle öldüm bittim bi olay değil yani sonda takiliyo ilk 12 saat idrar cikisi ıcin kimisi daha erken saat sureli takiyo onu cikartirken bi derin nefes al diyo oldu bitti hicbisey anlamiyosun bile korkutma kendini dinleme oyle seyleri canim benim😍❤