Fatmaztrk Rabiaaaaaaaaa içilir mi değil mümkünse hergun bir tane içmeniz gerekiyor zaten. Tabi bir hastaliginiz vs. Yoksa
Elifsntrk Rabiaaaaaaaaa sade içersen mineral ve magnezyum içerdiği için faydası var günde 2 taneyi geçmemek şartıyla diye biliyorum
Elifengin Bana günde bir içmeye çalış dedi doktorum ama kesinlikle sadesini içemiyorum limonlu içiyorum
gizemkarla minikoglummm hergün olmasada ıcıyorum ben hıcbırseyden kısıtlamadım kendimi herseyı yiyip ıcıyorum cok sukur bır sıkıntı yok herkesin doktoru,hamileliği baska doktorumda bırsey demedi
Gizem260 Rabiaaaaaaaaa hem de lıkır lıkır içilir günde bir tane kızılay Erzincan magnezyum tercihiniz olsun 👍
minikoglummm gizemkarla bende kısıtlamadım kendimi herşeyden yedim de herşeyin fazlası zarar olduğu için illa hamilelik olmasına gerek yok bence. Ama siz bilirsiniz tabi
Emisse Rabiaaaaaaaaa ben sade içemiyorum meyveli içiyorum içebilir miyim diye sormuştum doktora içebilirsin hiç bir sorun olmaz demişti canım
Anneadayi3 Rabiaaaaaaaaa aklıma bir replik geldi. Hamileyken soda içsem bebeğim erir mi😂 şaka bir yana faydalı olduğunu düşünüyorum