tugbanurr Gebelikte soda içmenin faydası olduğunu duydum ama ben genelde sodayı sade sevmem. Yarım yada 1 tane limon sıkıp içiyorum bi zarari olur mu limonun bebege daha 8+4 haftalık hamileyim ?
Der_0 tugbanurr olmaz canım afiyet olsun sade sodaya limonu kendin sık ekle daha faydalı olur ❤️sadece hazır meyveli içmemeye çalış
shinemuu tugbanurr Kendin sıktığın limondan sıkıntı olmaz. Sadece fazla sıkarsan tansiyonunu düşürebilir. Yanlız limon aromalı elma aromalı vs olanlr sağlıksız onlardan uzak dur.
shinemuu tugbanurr 2 tane de içebilirsin. Ben öyle yapıyordum ilk hamileliğimde hiç kramp vs sıkıntımda yoktu. Şimdi ihmal ediyorum çok. Kramptan kas ağrısından kurtulamadım.