Canım genellikle erkek bebeklerde sık görünen bir şey olduğunu söyledi doktorumuz ve doğuma kadar geçiyor genellikle demişti. Endişe etmememi söylemişti buu detaylı ultrasonda çıkmıştı. Sonrasında her muayenede detaylı şekilde baktı. Çok şükür herhangi bir ilerleme olmadı bizimkinde. Şu an 34 haftaliğiz. İnşallah sen de endişe etme