Prmela Kızlar mrb size yaşadığım kötü bi durumdan bahsetmek istedim benim başıma geldi inş sizlerden birinin de başına gelmez Allah’ım düşmanıma yaşatmasın.Üç gün önce uyandım lavaboya gittim yüzümü yıkayacakken yüzümde bi anormallik farkettim yüzümün sağ tarafında bi tuhaflık vardı neyse ben yanlış görüyorum sanırım dedim bişeyler hazırladım yerken ağızımın sol tarafa doğru kaydığını farkettim.bu arada 38 haftalık gebeyim.Eşimi aradım hemen eve geldi nasıl korkmuş anlatamam dayanamadım ağlamaya başladım.hemen hastane ye gittik hamile olduğum için doktorlar ne ilaç başlayabiliyor nede mr çekebiliyor eğitim araştırma hastanesine sevk ettiler yaklaşık 4 Dr tarafından muayene edildim en son kadın doğum uzmanının onayı ile kortizon ilaç tedavisine başladılar.biliyorm çok uzun oldu kızlar ama lütfen dua edin kendim için değil bebeğim için istiyorum ona bişe olmadan sağlıklı bi şekilde doğsun diye.hamilelikte ödemden dolayı yüz sinirine bası uygulanmış olabilir dedi doktor ama kesin bişe demedi.sizleri de bilgilendireyim dedim.
Ozy Prmela acil sifalar insallah bebeginizi saglikli bi sekilde kucaginiza alacaksiniz iyi düsünün iyi olsun
Sumeyyye Canım ıslak saçla dolaşmak yatmak vs çok etki ediyomuş yüz felcine kısaca üşütmekten kaynaklanabiliyomuş
Minnak_annesi Canm öncelikle çok geçmiş olsun.bir kaç ay önce hamile bir arkadaşında başına geldi.Doktor soğuktan veya stresten dedi.Bazı kremler verdi ve bazı idmanlar verdi yüzü için.zamanla düzeldi ve şuan gayet sağlıklı.Korkma rahatlat kendini.Allah acil şifalar versin
Neroizm Prmela cok gecmis olsun gercekten ilk kez duydum ve cok uzuldum. En tez zamanda iyilesmenizi diliyorum. 😔
bsebse Rabbim yardimciniz olsun insallah İs arkadasimin esi 5ay once dogum yapti ve ayni sekilde doguma cok az bi zaman kala yuz felci oldu. Cok sukur bebek gayet iyi. Kendisi de duzeldi. Sizinde ayni sekilde insallah