Merhabalar, 22 haftalık gebeyim, bugün detaylı ultrason çektirdik. Doktorumuz bebeğin rahim içinde baş aşağı durduğunu yani bir nevi doğum pozisyonunda olduğunu söyledi. Daha önce hiçbir randevuda bu şekilde durmuyordu. Doktor duruşunun değişebileceğini söyledi. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu nasıl ilerledi bu durum?