Hayatbilgisi Kizlar ikinci çizgi var ben yaptıktan sonra tuvalette testi hemen yanlışlıkla elimden düşürdüm o yüzden kayma olmuş olabilir mi yada bozuk bilmiyorum. Yarın sağlık ocagin da test versem çıkar mı acaba . https://photos.app.goo.gl/9Gk4LBbiWsYYQdp89
Hayatbilgisi Meloo14- ben idrarı da fazla koydum galiba ya . Keşke koymasaydim o kadar ama geçti artık yarın kan vermeyi düşünüyorum.
Hayatbilgisi miniginannesi-1 yarın vermeyi düşünüyorum canm . Ne diyebilirim kan vermek için doktora . Buradaki sağlık ocağında ebeler günün gecmedimi saçma sapan tavırlara giriyorlar ne testi bilmem ne diyorlar
Meloo14- Hayatbilgisi İnşallah bebis vardır hersey gönlünce olsun, belirtileri var mı peki veya gecikme
Hayatbilgisi Meloo14- Gecikmem yok canm . Baş ağrım kaç gündür var bel sırt ağrısı baş dönmesi , aşırı iştahlı lik başladı bu aralar bilmiyorum inşaallah vardır .
Hayatbilgisi Meloo14- kasık ağrılarım da var baya . Nasip ya ilk hamileligim dede daha regl günüme 1 hafta varken çok silik çizgiyle ogrenmistim
Meloo14- Hayatbilgisi Test yaptırmak istiyorum belirtilerim var de yeterli sormuyorlar bile doktorlar hemen yolluyorlar 🤭