Babykuzucuk benim de 20 gun gecikmem oldu gebelik yok tarlusal verdi 2 gün oldu biteli adet olunca gel ona gore tedaviye başlayacağız dedi. Polikistik görünüm var bende 1 yildir deniyoruz ilk denedigimiz ay kimyasal gebelik oldu sonra bir daha olmadi. Onun icin tedaviye baslanacak