astroloji123 Belim çok ağrıyor hanımlar üç buçuk aylık hamileyim sizce neden oluyor ayakta olduğum için mi
Seden astroloji123 ayni sorun bende de var daha yeni 5.aya girdim ama 1 aydir kopacak gibi ağrıyor özellikle yatinca doktora sordum hamilelikte olur dedi