Arkadaşlar benim bugun 24 saatlik idrar sonucum çıktı 580. 300 ün altında olması lazımmış. Tansiyonu takip ediyorum şimdilik iyi gidiyor 11 7 -12 7 çıkıyor genelde. İdrarı haftaya tekrar yaptırıcam. Tansyiyon normal devam etse de kaçak artsa bile alırlar mı bebeği acaba 33. Haftadayım. Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim