3 makina çamaşır yıkanması gerekiyordu renklerine göre ayırmıştım bende ilk makinayı yıkadım ütüledim güzelcene kaldırdım bugün de beyazlarını yıkadım yarında onları ütülerim son makinada inş yarın öbürgün yıkayıp hallederim hazırlayıp koyucam kenara kızlar. Çünkü günüm gününün tutmuyor hergün bi öncekinden kötü oluyorum oyüzden hazırlayıp koymak en mantıklısı geldi. Hepimizin hakkında hayırlısı olsun inş sağ Salim kavuşalım kuzucuklara 🤲❣️