Melike_1616 her yeni aya girince benimde ağrılarım oluyo ve bebekte bi hissiyatsızlık oluyo 2. Ve 3. Günlerinde düzeliyo genelde şuan 29 um hala aynı sen genede hissetmek istiyosan tatlı yiiyp uzan ve odaklan az da olsa hissedersin 😊5.ayın hayırlı olsun canım rahat geçirceğin en güzel ay 5 ve 6