Esraliiii Dincerkbra oğlanlar da tok karnına bulantım oldu yemek kokusu falan kısa sürdü ama kızımda yemek kokusuna kalmadan limon almadım eve dogursana kadar cay kokusundan tiksindim baya agır kız bebek hamielliği bana öyle etki etti
Hatice_Bahri Dincerkbra oğlumda hıc mıgdem bulanamadı ama kızımda çok kötüydü oğlumda gobusum kocaman ve yukardaydı kızımda göbegım küçük ve asaadaydı
Annecim58 Dincerkbra valla oğlumda ekşi istedim tatlidan tiksindim et isterken canım konusundan tiksindim bulantılar 14.haftaya kadar sürdü 2.gebeligim tam tersi belirtilerim tatlı istedim ekşi istemedim et istedim tiksinmedim bulantılarim da çok hafif cinsiyet bilmiyorum henüz
HayriyeHnm Esraliiii bende 12+1 im ilk gebelik çay kokusundan tiksiniyorum , salça mutfak falan zar zor yapabiliyorum , ama en çok tatlı yemek istiyorum hep tatlı henüz hiç aşermedim💃
Dincerkbra Ben 4 haftalik hamileyim suana kadar hic bir belirtim yok sadece kasik agrilarim var bid egeceb hafta ustune görme dedikleri olay oldu .
HayriyeHnm Esraliiii ayyy bende aşermiyorum canım aşerme gibi değil ama tatlı ihtiyaç gibi geliyor bende cinsiyetini merak ediyorum , aşermek için o şeyi yemek için bulmak için herşeyi yapiyormuşsunuz tadı ağzınıza falan geliyormuş vs ben hiç öyle aşermedim ya🙄
Ataaysun Alakası yok hanımlar oğlumda ilk 4ay mide bulantisi cektim çoğu şeyden midem.bulandi tavuk sarımsak salça yemek.yapamiyordum kızda mide bulanır yalan yani kız erkek fazla seçenek yok tamamen kişiden kişiye değişen şeyler bunlar 🙃🌼
HayriyeHnm Esraliiii devlete gidiyorum canım birdahaki randevum bir ay sonra o zaman söyler diye düşünüyorum
Dincerkbra Ben yurt disinda yasiyorum bizde 20. Haftalikken soyluyorlar onun disinda sadece 2 kez ultrasona giriyorsunuz ve ben hala girmedim .