Arkadaşlar selam 18. Haftada fetal dna yaptırdım sonrasında Kendi kadın doğum doktorum 19-21. Haftalarda detaylı ultrason yaptı fakat uzun uzun yazılı o raporlardan vermedi perinatologa gitmene gerek yok bir sorun yok dedi sizce gitmeli miyim yinede yoksa kadın doğumcu da yeterli mi🙄