Tugbaak95 Kızlar bir aylık heyet rapor parası alan var mı benim raporum var ama henüz parası yatmadı ne kadar yatar acaba
Aysenurozs Tugbaak95 benim 17 sinde bitmişti bugün ödemesi yattı ama 45 gün üzerinden hesaplanıyor 3 de 2’si gibi ortalama yattı
Tugbaak95 Ozlmalbayrak rapor bittikten sonra doktor yeniler mi acaba raporu bende miyom var 4. Aydan verdi raporu devamını verir heralde dimi
Ozlmalbayrak Tugbaak95 verir canım 29 haftalığız şuna gebelik boyunca riskli olduğu için yaklaşık 3 ay tam çalışmışımdır