Kubra-38 Bugün 2 li tarama testi yaptırdım. 13+1 haftalık hamileyim. Allah’a şükür bebeğimin sağlığı yerinde. Doktoruma cinsiyeti sordum erken ama kız dedi. Cinsiyeti ilerleyen haftalarda değişen oldu mu?