Snglhfs Mrb bayanlar ptt kurum ödemelerini sorguladığımda elektrik dstegı yazıyo 173 tl yanı gidip ptt den fatura ödeyince bu parayı düşüyomu yoksa gidip bu ücreti alıyomuyuz kndisine de gelen varmı byle yardım
Tugbakocakkk Snglhfs faturayla gidip ödüyorsunuz o para düşüyor ordan fazlaysa kalanı cebinizden veriyorsunuz . Para çekilmiyor nakit size vermiyorlar. Bugün bende baktım 260 lira yaziyo açıklama kısmında yazıyor nasıl olucagi