Feruzee1 Kızlar merhaba bugun 34haftalık doktora gittim nst de hafif sancı çıktı ciğer geliştirici iğne ve ilaç verdi yarın da hafif sancı çıkarsa hastaneye yatış yapmam gerektiğini söyledi böyle bişey başına gelen varmı erken gelmez inşallah
Sena55 Feruzee1 bende 33 haftayken sancilandim ciğer geliştirici iğne vurdular serum taktılar 2 gün hastanede kaldım eve çıkınca hep yattım ağır iş yapmadm smdi 37 haftadayim çok şükür ödüm kopa kola geldim