Elo211 Selam kizlar cinsiyet öğrenebildiniz mi acaba ben suan 16+0 im dayanabilirsem 18 veya 20.haftada gitmeyi düşünüyorum 🥰 öğrenenler kaçıncı haftada öğrendiniz acaba ♥️♥️
Ozge1708 Elo211 Elo211 Bende 15+2 yim 14+1 de gittim dojtor bişey söyleyemem kesin dedi tahmin de yapmadı öğrenemedk yani daha 😅🥰
prettywomann Elo211 13te tahmin etti 18de kesinleşti. Bebeğe bağlı biraz kendini gösterirse erken de belli oluyor
Btlklnc Elo211 bugün öğrendim fakat asla bacaklarını acmadı. Doktor meyve suyu iç gel dedi. Aklınızda bulunsun cıkolatanın sindirimi daha zormus meyvesuyu icin. Neyse içtim yine acmıyor 16+5 olduk artk catlıcM. Son dkk al işter buu pipisi bu da kordonu dedii hala emın olMıyorum ben ama erkek dedı insallah degısmez
MeltemEA Fetal dna yaptırdığımız için 13.haftada öğrenmiştik fakat ultrasonda 14.haftada kesin gördü doktor. 17+4 üm dün doktor kontrolüm vardı değişen bişey olmadı net gözüküyor bu haftalarda.
Elifengin 12 de %95 dedi, 14te ayni dedi, 16 da bakalim ne diyecek😊 iki farkli doktor gorecek bakalim
Enyenianne Elo211 13 de erkek olabilir ama net değil demişti bugün 16 da gittim dayanamadim kesin erkek dedi Allah sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin Allahümme amin amin amin ecmain 🌺❤️
Mom69 Elo211 14. Haftamda kız bebek beklerken pipisini açmış belli bariz bir oğlan çocuğu ile karşılaşmıştık 😂 şuan 16+4 haftalığım