Bendede hiç belirti olmamıştı benim normaldede adetim duzensizdi her zaman eczaneden test alır yapardım çıkmazdı hamile olduğum ayda almayasim tuttu adet olmayı bekliyorum adet ayımı nerdeyse bir ay olacak doktora gittik eşimle adet olmam için ilaç verir diye bekliyorum beni alttan makineyle muayene etti 1 aylık hamilesin dedi ben orda şok oldum inanamadım sevinçten ne diyeceğimi şaşırmış durumdaydım yani kişiden kişiye değişiyor herkeste aynı olmuyor