Aysershn44 Evet sağlıkla gelsin bebeklerimiz ama çok merak ediyorum keseyide bugun gördük içinde bebekte var ama bi sey belli değil keseden anlayanlar varmıs bi el atın ya bana çok komik biliyorum😂😂
HayriyeHnm Aysershn44 tam bilmiyorum canım bilen birisi yazar ama keseye göre dediklerine göre bu erkek olması lazım 🙈
El123 Aysershn44 kuzum benm 2.gebelıgım kızımda kesem yuvarlakktı sımdı yıne yuvarlak ama oğlum oluyo😂
Aysershn44 Sinem94 valla keseyle anlayanlar var ama doğru mudur değil midir bilmiyorum çok gülüyorum kendime ama napim😂
Busel Kiz ben 15 haftaligim daha cinsiyeti merak edip ogrenmedim 16.haftayi bekliyorum sen kese diyosun ahahahvaha alemsin 🤣 yanılıyor öyle şeyler genelde
Busel Aysershn44 tek temennim ilk önce sağlık oldugu için cunku kiz istesem erkek olsa çöpe atmak halim yok🤣🤣 ondan gönlüm rahat ahahah sabirlan bekliyorum yanilmaktansa dusunsene kadına diyolar bebeğin kiz erkek doğuruyor jahshqha çok korkarim böyle bir durumdan
HayriyeHnm Aysershn44 valla bende okumuştum canım kese yuvarlik ise kız. Bu seninki gibi patlıcan gibi uzunsa erkek ama bence doğru değil bu 😂
Aysershn44 HayriyeHnm benim ilk çocugum erkek kesesi yuvarlaktı bildiğin top gibi bu değisik olunca bi umut dedim kendimi kandırıyorum😂
Hayalmi HayriyeHnm ya bencede öyle doktorum verdiği ilk usg de ilk resimdeki yuvarlakken ikincisi yatay dı tamamen doktorun karnımıza uyguladığı baskıyla alakalı bence 😁
Aysershn44 Busel ay tabiki orası öyle ondan yana bi sıkıntım yok şükür işin espirisindeyim ve merakında
Aysershn44 Gahha bir tane oğlum var 4 bucuk yasında şimdi 2. Ye hamileym süpriz bi sekilde asla beklemiyodum nasip