Gskader Kızlar 21 haftalık oldum az önce karnımın sağ üst tarafında bir noktaya bıçak saplanır gibi sancı girdi çıktı saniyelik netten baktım kas gerilmesi diyordu benim gibi olan oldumu
Kubrabsyg45 Gskader bende 21. Benimde kasık bolgeme hafif üzerine sancı girdi yarım saat yerimden kalkamadım. Geçen de oldu doktor normal diyor
Melike_1616 Gskader benimde oluyo canım normal bende 20 . Haftamdayim ara ara oluyo eğer geçmezse tehlikli dedi doktor bana
Gskader Kubrabsyg45 kasıkta değilde. Karnımın sağ üst köşesinde tek bir noktada oldu ilk d fa olunca noluyo dedim bende sağolun