Efsane_ayaz 13 haftada gittim doktor kıza benzetti, 17 de gittim erkek dedi, bu gün gittim bebeğin pozisyonu uygun değildi göremedi. Bu gidişle doğduğunda öğrencem cinsiyeti net😄😄
Efsane_ayaz Peki erkek belirtileri doğru çıkıyor mudur? Mesela midem bulanmıyor, güzelleşme ve sair 😄
Makarnaasigi Efsane_ayaz Valla ben ekşide yiyorum tatlı da yiyorum😂Ama daha çok tatlıya odaklandım 🤭Yani belirti falan cok anlamıyorum ben😀Daha 8+6 yız🥰
Buseka Efsane_ayaz benim deli gibi midem bulanıyordu artık kusmaktan titriyodum tatlı yemekten içim dışım tatlı oldu bugün doktorum yasakladı 😭 mide bulantımda bile tuzlu iyi gelmiyordu tatlı dindiriyodu 😂 bugün öğrendim cinsiyetini erkek
Eliyeva1 Efsane_ayaz ben 2 hamileliykmde hic bulanti hiss etmedim her wey cok guzel oldu ve neticede kizim oldu her iki hamileliyimde😀
motherisbackk Ben hesaplamıştım ona göre kız çıkmıştı doktorum 12. Haftada kız gibi dedi ama 16. Haftada net söyleyeyim çok erken dedi bekliyorum bende 😂
Efsane_ayaz Buseka tamda erkeğe odaklanmışken niye şeapıyonuz😄😄 Ama diğer belirtiler uymuştur herhalde😁
kaderbylozturk Efsane_ayaz anne ne hissederse odur benim tutmadı cınsıyet kız dedı erkek cıktı ayrıca kızmıs gibi aserdım ekşi ve tuzlu canım cektı cok üsüdü ayaklarım mide bulantım hiç olmadı güzellesme fılan oyle hemen degısmıyorsun dıye dusunuyorum ben ya kişiye göre de bu yan etkiler degısebılır ama sen ne hıssedıyorsan odur