Yasminaydemir Sertlik var gitmyor gibi bebek hareket ediyor ama o bebeğin kafasimi bilmyrm elimle ittiriyorum gitmyor ama hareket ediyor ittirdigimde napmam gerek
Deletedmom2265 Yasminaydemir Poposunu yaslamış olabilir kasılma sertleşme normal ama canınızı yakıyorsa doktora görünün bazen sancıda olabiliyor acemilikten anlamıyoruz nst ye bağlarlar benim aynı haftada ağrımda vardı bebek kanala doğru ilerliyormuş rahim uzunluğumda kısalmıştı ciğer geliştirici yapıp 3 gün yatırdılar kısalma ilaçla düzeldi taburcu edildim 38’e kadar zor tuttular sıpayı içerde 🥰
ftmdyn22 Yasminaydemir bende 32+3 oldum 3 haftadan beridir aynı şey bendede oluyor doktora söyledim yalancı kasılamalar dedi rahim kendini doğuma hazırlıyormuş eğer ağrı ve sancı olursa o zmn gel demişti
Bebeginehasret Yasminaydemir kasilma canm dinlennce gecen 5 10 dk fazla olmayan.biseyse normal.tabi agrili can yakiciysa doktoruma mutlama daniş canm
Ilkesmomy Ay suan senle ayni durumdayim post acmistim. Bilmiyorum.ama yazilamlara gore Bu haftalarda kasilmalar normal dige
nilsmomy Yasminaydemir kasılma olabilir, onun dışında yerleri daraldı artık daha fazla dayandıkları yeri hissedebiliyoruz. Bebek bir tarafa kendini dayayıp sertleşip ittiriyorsa bu kasılma hiç geçmiyorsa bir doktora görünün
Seyma0323 34+1 oldum bendede aynı şekil bir kaç haftadır heralde yalancı kasılma oluyor, ağrı sancı eşliğinde değilse sıkıntı yok
[silindi] Deletedmom2265 bende de şuan rahim ağzı kısalığı var 29+1 de fark edildi bende 4 doz ciğer geliştirici yapıldı ve haftada 1 proluton vuruyorum şuan 31+2 haftalığız inşallah bizde o günlere gelebiliriz🤲🙄
shinemuu Deletedmom2265 Bende de rahim ağzı kısalığı var. Ve çok kasılmaya başldı karnım. Ama doğum sancısı gibi değil karnımın alt kısmında patlayacakmış gibi bir ağrı oluyor. Sizin ki nasıl bir ağrıydı.
[silindi] shinemuu 27 28 mm arası ölçüldü sonra bir daha bakmadı tedaviyi zaten uyguluyoruz ağır iş yapma bol sıvı al ve evde dinlen dedi.
[silindi] shinemuu çocuk baskı yağıyor olabilir çok ayakta kalmayın. Dinlenince ağrı geçiyorsa korkma ama dinlendiğin halde geçmiyorsa bi doktora görün derim. Kaç haftalıksın
Deletedmom2265 shinemuu Benim ağrılarım aniden girip nefesimi kesiyordu alttan değil yanlardan giriyordu ve hemen geçiyordu o yüzden doğum sancısımı diye şüphe ettik nstde sancı çıkmadı üroloji de baktı böbreklere de baktılar büyüme olabiliyormuş hiçbir şey çıkmadı rahim ağzı kısalması için tedavi görünce geçti
shinemuu [silindi] 32+6 oldu. 23.2 çıkmıştı 27. Haftada progestanla 26 civarına çıktı. Ciğer geliştirici iğne falan yapmadılar ama.
Kuskoysunlaryoluna Benim de öyleydi 33. Haftadayım sertleşti toplandı agrılarım oldu. Doktora gittim normalde ters duruyordu ama baş aşağı dönmüştü heralde ondan oldu. Nst filan baktılar her şey normal çıktı.