Merhaba kızlar. Pazar günü doğum yaptım. Bugün 4. gün olmasına rağmen lavaboda dikiş elime geldi. Bu kadar kısa sürede gelmesi normal mi sizce? Daha önce başına böyle bir şey gelen var mı? Nasıl bir süreç yaşadınız? Kadın acile gittim, doktor muayene etmedi olabilir, o bölgeyi yıkama kurcalama, akıntı, koku yoksa sıkıntı değil dedi. Fakat beni çok tatmin etmedi. Aklıma takıldı. Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olur musunuz