Tubi57 melegimhosgeldin1 ya teşekkür ederim aslında doktorumda ipucu verdi ama net sölemek istemedi erken olduğu için. En başından kız gibi hissediyorum bende. Hayırlı ve sağlıklı bir evlat olsun insan sadece merk ediyor yoksa evladın kızı erkeği olmaz :)
Rabiatolu melegimhosgeldin1 Teşekkür ederim canım baktığın için iki hafta sonraya öğrencem inşallah 🌸
Damla00 melegimhosgeldin1 Yaaa teşekkür ederiz canım baktığın için bugun gösterirse öğrencem inşallah haber ederim sanada❤️😊