kahvesever__ inşallah yapıp sövmezsin kuzum jdjsjsjjs 😂😂 Ama gercekten hafif ve güzel yedikçe yiyesin geliyor . Bitane daha tarif vardı oda güzel ama o böyle bisey değil bambaşkaydı onuda verebilirim bisküvilerle yapılıyor rondodan gecirip , üstüne muhallebi döküyoruz sonda kare kesiyoruz üçgen katlayacak şekilde kremşanti sürüp meyve koyup katlıyoruz ama uğrastırıyor o