XGoncaa anesteziyi az veya çok vermek diye birşey olmaz ki uyusmaya yetecek kadar veriliyor. Az verelim mide bulanmasin diye de bişey yok, benim midem çok bulandı mesela ilaç verdiler ekstra damardan
Bastırma vs hissediliyor zaten, bence de panikten öyle oldunuz