Emily37 DuyguAytan34 eşim kamuda çalışıyor canım 5 günmüş izni.senelik izninden de var onlarıda alıcak doğum zamanı.özel nasıl bilmiyorun
Sibell88 657 sayılı Devlet Memurları Kanunumuzun 104/B. Maddesine Göre: "Memura, eşinin doğum yapması hâlinde, isteği üzerine 10 gün,özel çalışanlara ise 5 gün babalık izni verilir .
Emily37 MSultann bunların işyerinde 5 miş özellikle sordum.İlk gebeliğimde 10 gündü bende anlamadım eşimin işyerini🤦🏻♀️
MSultann Emily37 hangi meslek grubunda canım. İş yeri kafasına göre izin vereyim vermiyeyim yapamaz. Bu yasal haktır. 10 gün.
Emily37 MSultann İstanbulda belediyede çalışıyor canım eşim.Her belediyenin farklı bir sistemi var benim anladığım🤦🏻♀️Maaşlarından tutta izinlerine kadar.benim eşim 20 yıldır çalışıyor bide.yarın gene bi sorayım bakayım dedi.çünkü elemanının 6 ay önce bebeği oldu 5 gün izin vermişler.Zaten yıllık izni var en kötü ondan da alırım dedi eğer fazla vermezlerse dedi öyle idare ederiz dedi.
teachersrn Ascianne sözleşmeli memurlara da 10 gün babalık izni veriyorlar artık. Oğlumda 3 gün kullanmıştı eşim. Şimdi 10 gün alabilecek, çoğu hakkı eşitlediler