yusufyavuztugba Hayırlı akşamlar kızlar, bi sorum olacak. 18 aylık bi oğlum var sezeryan olmuştum şimdi tekrar hamileyim 17 haftalık olcam yarın. Dr um plasentamın dikişime yapıştığını söyledi, böyle bi durumu daha önce yaşayanınız oldu mu aranızda