Aksa- benim annem ilk başta ikiz bi de tek düşük yapıyor,tek tüpü alınıyor ,sonra tek tüple yine bizi (çitf yumurta ikizi) doğuruyor ,çok dua etmiş ikiz olsun diye😁bi sene sonra da erkek kardeşim doğuyor,sanırım yumurta geliştirici hap vermişler anneme öyle söylemişti ,erkek kardeşim tedavisiz olmuş