guzelanne01_ özele ve devlete gidiyordum özeli bıraktım ve devlete gidiyorum ve duanda doktorumdan cok cok memnunum hastane personeli bile on geliyor sürekli göruyorum ferah kazancı hftayada inşallah dogumum var ve kesınlıkle tavsıye ederım sordugum her soruya özenle ve guzel cevaplar alabildiğim bugune kadar tek doktor