Kızlar yüksek riskli gebelikte olduğum için doğumum nasipse devlet hastanesinde olacak sizce hediyelik birşeylee hazırlamalımıyım yada hazırlayacaksam neler olmalı özelde olsam kesin yapıcam derdim istediğin saatte girebiliyorlar çünkü odaya ama devlet öyle değil