bademli_puding benimki bunu demiyor şükür😂🙏 eğer böyle bişiy dese bu doğumda bağlatırdım mutlaka.Zaten doktorum sordu birkaç kere kordonları bağlayalım mı diye yok eşim ben korunmaya başlayana kadar korunucak dedim.Eğer güvenemiyorsan kordonaları bağlat canım yada ısrar et yoksa bizden gidiyor hep