Dilekdilek33 Koza bebek outlet bölümünden sipariş verdim ama pişman oldum yorumları okuduktan sonra vazgeçtim siparişi teslim almazsam birşey olurmu ki acaba
Elifderin34 Dilekdilek33 kapıda ödemeli ise kargo şubesinde 3 gün bekletirler sonra geri gönderirler almayın kapıya geldiğinde şubeye gitsin
Evinamin031120 Ben 5-6 takım aldım aşırı kaliteli diyemem ama 50tl için çok bile kalitesi normal yani kötü değil
Zynpcbi Dilekdilek33 lcw da internet sitesinde çok indirimler oluyor lcw da aynı şekilde öyle indirimleri takip edin 100 e de takımlar düşüyor yani
Zynpcbi Dilekdilek33 evet e bebek zaten uçmuş lcw takip ediyorum dün mağaza indirimden 2 tulum 130 tl ye aldım en iyisi hem de güzel kaliteli oluyor 👍