elifkaya1 gebelik öncesi geçirdim canım ama tedavim bittikten yaklaşık 1 sene sonra gebe kaldım tamamen psikolojik olarak toparlandıgimdan emin olana kadar bekledim ve tedavi bittikten sonra gebe kalınması gerektiği taraftarıyım , bebeğe daha verimli olabilmek açısından . . . Basit bir antidepresan tedavisi görüyorsan tabii gebelik döneminde kullanılan ilaçlar da var . Öncelikle sorunun tam olarak ne ?