Bsrahy Kızlar 37+5 günlük hamileyim 2 gün önce nstde sancım çıktı alttan muayne yapıldı 1 parmak açılman var denildi eve gönderildim sancın artınca gel denildi ama çok abartılı ağrılarım yok arada gelip gidiyo ağrılarım. Bugünde sümüksü yapışkan akıntılar gelmeye başladı ilk defa böyle akıntı gördüm kendimde normalmi herhangi birşeyin belirtisimi yapışkan uzuyan bir akıntı başına gelen varmı nişan gibi bi durum olabilirmi?🙈
Ayseayse5664 Bsrahy bendede böyle akıntılar vardı hatta peynir kesigi gibi mi dedi doktor evet dedim bana fitil verdi alttan taktım bir gün daha çok akmaya başladı ama doktor ne olduğunu söylemedi direk fitil yazdı