Esenturgay hamile olan çoğu kişinin yaşadığı bir duygu.Kac haftaliksiniz bilmiyorum ama ilk kalp atışı,karninizda ilk hissetme anınız bunlar çok çok güzel duygular.Kucaginiza aldığınızda zaten keşke daha önce anne olsaydım diyorsunuz 🙈Rabbim sağlıcakla kucağıniza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Ben de geç evlendim 30 yaşında ilk kizimi kucağıma aldım keske daha erken yaşta anne olsaydım ikinciye hamileyim şu an 34 yaşındayım ister istemez enerji düşüklüğü oluyor