2022Mom2022 ben de yanlardaki gelişmeyi fark edeli 2 ay ancak oluyor. Bana dediler 19 haftada hareketleri hissedersin ama ben hissetmedim. 20nin sonuna doğru göbek deliği arkasında benim ‘fıtı fıtı’ diye tabir ettiğim şeyler oldu ki ben bir süre de aymadım falan :)) bebek hateketlerini dışardan görmemizi ise 2.5-3 haftası falan var. Artık iyice hareketlendi, akşamları çıldırıyor. Özellikle işte atıyorum saat 9dan sonra böyle TV veya fil izlediğimiz saatlerde, ben uzun oturuyorum her akşam, ayaklarımı uzatark oturuyorum, ama o oturmuyor :)) bir süre sonra azalacakmış hareketleri, öyle dediler malum yeri dar olacak :)) ama Max hareketli zamanlar 27-32 diye söylediler. Hakkımızda hayırlısı :))
Dediğim gibi, gayet konforsuz bir his, normalde olsa kalkar doktora gidersiniz noluyo diye. )) Ama hamilelikte o konforsuzluk gayet eğlenceli gayet keyifli geliyor - ŞİMDİLIK. )))