Mery103 ne demek istediğinizi anladım sadece neden olumsuz düşündüğünuzu anlamadım. Ben sağlıklıysam bebeğim saglikliysa bu benim için en iyisidir. Vajinal doğum yapınca madalya vermiyorlar ki, tamamen bilinç altı olduğunu düşünüyorum. Tatmin olma duygusu. Elbette bende size saygı duyuyorum, umarım istediğiniz gibi olur ikinci dogumunuz