Minikobaby Ikili tarama testim yapildi sonucu cikti fakat doktorum daha donmedi bende panik oldum bilen varsa yorumlayabilir mi? Gorseli paylasacagim hemen
pamukprensesss Minikobaby evet sadece senin de benim gibi yaş faktörü orta çıkmış onu da çok sorun etmiyorlar genç olduğumuz için