Ece122_annesi Eşim lavin koyalım dıyor , ben miray koyalım dıyorum 😂 çok kararsız kaldım sizce lavin ismi nasıl ? Anlamı heyelan çığ demekmiş.o nedenle de koymak istemiyorum? Siz ne düşünüyorsunuz kızlar ?
Melodii13 Kardesımın ismi olmasa kızımın ismini kesinlikle mıray koyardım bence koyulan isimler anlamlı olmalı kulaga hos gelıyo dıyede anlamsız bir şey koymamak lazım dıye düşünüyorum