Merhaba bende öneri üzerine devlet hastanesinde asuman hanıma gittim; gecikmelerim vardı, test yaptım negatif çıkmıştı. karnımdan ultrasonla kontrol etti kistim olduğunu söyledi ve adet söktürücü verdi. ilaç bittikten birkaç gün sonra adet olacağımı söyledi fakat olmadım üzerinden 10 gün kadar geçti tekrar gittim 9 haftalık hamileymişim!!!! resmen şok oldum, tabi çokkk sevindikk ama görememesini ve diğer kontrol yöntemlerine başvurmamasını hala anlamıyorum.
Sizleri de yanıltmak istemem doktorlar mod ve ilgileri her zaman aynı olmuyor. ben kötü bir güne denk geldim galiba çok memnun olan arkadaşlarımda var. Yinede aklınızda olsun...