Kizlar normalde bugün sabah 11 de sezeryanim vardı günüm belliydi ama dün sabah suyumun gelmesiyle acil sezeryana alındım coook korkuyodum şimdiye kadar bazı geceler uykum haram oldu nerdeyse doğumu düşünmekten ama rabbim yardım ediyo Allah’ıma binlerce kez şükürler olsun ki o an su gibi akıp geçti herkes doğumdan sonrası zor diyodu bende ameliyat anından korkuyodum doğum sonrası benim için kolay diyodum cunku ameliyat anında sedyede nefesim daralır da beni genel anestezi yaparlarsa diye çünkü ayilamamaktan korkuyodum ama coook şükür öyle olmadı korkmadan doğurdum 30 dk falan sürdü zaten ama gerçekten su bı gerçekmiş doğum sonrası cooookkk zormuş o anestezi etkisi geçince ameliyat yerinin acıması helekiiiiii İlk yürüyüş cooook zormuş kizlar benim bugün ikinci günüm iyiyim ama hala dikiş yerim agriyo destek alarak kalkıyorum ama kendim yürüyorum soracağınız varsa sorun❤️😇💜🥰