Nurkr 32 haftalık hamileyim hastanede yattım rahim ağzı kısalığından dün aksan çıktım nstde sancılarım çıkıyordu ondan hastanede nidicard kullanıyordum çıkarırken doktor adalat verdi kullanan var mı yan etkisi oldu mu
Sena646 Nurkr hamileliğimin 25 haftasından itibaren bende kullandım şuan 4ay oldu doğum yapalı adalat duphaston progestan ve proluton kullanıyorum rahim ağzı kısalığı ve hunilesme vardı bende adalat çok baş ağrısı yaptı duphaston ile birlikte