nolmusnolmus az önce ilk tekmemi yedim galiba göbek deliğimin yanlarında pıt pıt oldu sonra iki parmak aşağısında karnımın o ufacık kısmı inip çıktı. Tekme olabilir miiii
Edafmo nolmusnolmus olabilir canım, bende ilk 18. Haftanın başlarında hissetmiştim aynı şekilde bir histi, sanki göz seğirmesi ya da kas spazmı gibi 😂😂🥰🥰🥰
nolmusnolmus Edafmo aynen bir an göbeğinin bı kısmı atan yeri indi çıktı , gaz olsa böyle olmaz dedim , göbek atmasida öyle inip çıkmaz dedim 😂 inşallah bebistir